• Ana Sayfa
  • E-içişleri

TÜRKİYE CUMHURİYETİ
KONAK KAYMAKAMLIĞI
  • Anasayfa
  • Hizmetlerimiz
    • Konak İlçe SYDV
      • Sosyal Yardımlar
      • Yaşlı ve engelli maaşı bağlanması
      • Hizmetler Tablosu
    • Nüfus Cüzdanı İşlemleri
    • Tüketici Hakem Heyeti işlemleri
    • İnternet kafe işlemleri
    • Lokal ve dernek kuruluşu müracatı
  • Kaymakamlık
    • Makam
      • Kaymakamımız
      • Önceki Kaymakamlarımız
    • Bağlı Birimler
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Konak İlçe SYDV
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlgili Birimler
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Malmüdürlüğü
      • Tapu Sicil Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • İlçe Halk Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Halk Sağlığı Müdürlüğü
      • Konak Sos.Hizm.Merk.
    • Yerel Yönetimler
      • Belediyeler
      • Muhtarlıklar
  • Haberler
  • Duyurular
  • İlçemiz
    • İlçenin Genel Tanıtımı
      • Tarihi ve Coğrafi Yapısı
      • Nüfus Durumu
      • İdari Durum
      • Sağlık ve Sosyal Durum
        • Sağlık
        • Sosyal Durum
      • Eğitim ve Kültür Durumu
        • Eğitim
        • Kültür
      • Ekonomik Durum
      • Alt Yapı Durumu
      • Ulaştırma Durumu
    • Mahali İdarelerin Durumu
      • Konak Belediyesi
    • Asayiş ve Güvenlik Durumu
    • Görüntülerle İlçemiz
  • İletişim

Konak Kaymakamlığı Hizmet Standartları

A- A+

SIRA
NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

 

1-

Taşınmaz Mal Zilyedliğine Yapılan Tecavüzlerin Vali ve Kaymakamlıklarca Önlenmesi Yolları

-Matbu Dilekçe ,
-Kira kontratı,
-Tapu Belgesi.

15-20 Gün

2-

634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa 2814 sayılı Kanunla eklenen Ek-2 madde gereğince; Görevleri nedeniyle tahsis edilen ortak kullanım alanından (Dışarıdan atanan Yönetici, Apartman Görevlisi, Bekçi) Tahliye işlemi

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:
2-Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği,kat maliki ise tapu kayıt örneği,
3-Tahliyesi istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/ yönetim kuruluna yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,
4-İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,
5-İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği.

 

3-

Lokal (içkisiz/içkili) İzin Belgesi düzenlenmesi

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:
1-Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği,
2-Lokal olarak açılacak yerin tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,
3- Ana gayrimenkulun tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı
ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği,
4-Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge.

 

 

 

 

20 - 30 Gün

 

 

 

4-

Tüketici Sorunları Başvurusu

Matbu Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir.
1-Fatura,
2-Satış Fişi
3-Garanti Belgesi,
-Sözleşme vb.

3 Ay

5-

Ticari Amaçla İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi

Başvuru Belgeleri:
1- Matbu Dilekçe
2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği
3- Vergi Levhası
4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi,
5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,
6- TİB onaylı filtre programı.

1-3 Gün

6-

'Apostille' tasdik şerhi

İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçemiz sınırları içerisinde bulunan resmi ve özel okullar, Üniversiteler, Çankaya Nüfus Müdürlüğü tarafından düzenlenen belgeler noter onaylı belgelerin imza tasdiki işlemi.

15-20 Dakika

7-

İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu


Dilekçe.

 

8-

5434 sayılı Emekli Sandığı Kanunu gereğince (Muhtaçlık Kararı)

1-Matbu Dilekçe,
2-Mal Bildirim Formu (2 Adet),
3-Nüfus Kayıt Örneği
4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,
5-Kimlik Araştırma Formu

 

3-5 Gün

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

Birinci Müracaat Yeri: İkinci Müracaat Yeri:
İsim : Mehmet AKSOY İsim : Ahmet ÖNAL
Unvan : Yazıişleri Müdürü Unvan : Kaymakam
Adres : Konak Kaymakamlığı Adres : Konak Kaymakamlığı
Tel : 489 93 89 Tel : 489 93 89
Faks : 489 93 89 Faks : 489 93 89
E-Posta :   E-Posta :  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sağ Menü > Konak Kaymakamlığı Hizmet Standartları    - 22 Eylül 2010 Çarşamba   Yazdır
Bu içeriği paylaş
                                                                                                                                                                    
 
 
 
 
 
 
 

Türkiye Cumhuriyeti Konak Kaymakamlığı
Hükümet Konağı B Blok Konak-İZMİR
Tel-Faks: 0232 489 93 89
E-posta:konak@icisleri.gov.tr